
El Servei de Diagnòstic per la Imatge i Medicina Nuclear de l’Hospital del Mar, integrat a la xarxa dibi, ha certificat el seu compromís per garantir una atenció i un servei de qualitat, en el qual el pacient és el centre. Els resultats es veuen reflectits en un informe que s’ha elaborat a partir de més de 300 enquestes a pacients de l’Hospital del Mar i als centres Esperança i Fòrum durant l’any 2024, que han valorat amb una puntuació de 9 sobre 10 la seva satisfacció general amb el servei, mantenint els nivells de l’any anterior. A més, el 94,8% dels pacients recomanarien els centres per a la realització de les diferents proves diagnòstiques. Pel que fa al tracte del professionals cap als pacients, un 98% dels enquestats valoren l’amabilitat i la disposició dels professionals com a excel·lent o bona.
Rosa Fernández Davi, directora del Departament de Qualitat de la xarxa dibi destaca que "aquesta valoració del Servei Diagnòstic per la Imatge i Medicina Nuclear és el reflex de la professionalitat i l’empatia de l’equip, que situa al pacient al centre” i trasllada la seva felicitació a tots els professionals implicats per fer-ho possible.
19 de març de 2025